Psykolog

  “TeleHuset svarer alle vore kald, og booker tid med vore klienter i vort kalendersystem. Vi har fået en ekstra kundeservice-sekretær, som vi kun betaler med de kald de har svaret. Det er rigtigt smart og er god økonomi” – Inge Psykolog

Auto

  “Vi har butikker i hele landet. TeleHuset svarer alle de kald, vi ikke selv kan nå. Derefter sendes besked til rette afdeling med de data vi har aftalt.” – Michael Direktør

Konsulent

“Jeg er kun mig i virksomheden. Jeg er ofte på opgave, og kan ikke bare lige svare telefonen når jeg sidder hos en kunde. Heldigvis har jeg TeleHuset, der svarer kald, og giver mig de informationer om kaldet som jeg har bedt om” – Gitte Direktør

Vikar

  “Vi har afdelinger i det meste af Danmark. Vi har en politik for hvor hurtigt vores telefoner skal svares. TeleHuset hjælper når her er travlt, så vi kan holde vor SLA” -Lotte Manager

Revisor

  “Før bimlede alle telefoner hele tiden. De gik i ring hos os, indtil en medarbejder svarede. Nu har vi ro. Alle kald bliver svaret af TeleHuset. Vore kalendere er opdateres løbende hos TeleHuset, så de let kan se hvornår vi er at træffe.” – Peter Revisor

Medicovirksomhed

  “Vi har regnet på det. Det er god økonomi at have TeleHuset til at svare vor telefon og sørge for at vor dør bliver åbnet, når der er brug for det. Nu behøver vi ikke længere at tænke på bemanding i receptionen, ligesom sygdom og ferie slet ikke er på tale” – Trine Manager…

Handel

  “TeleHuset er vor back-up. Når vi ikke selv når at svare telefonen, eller vi er optaget, sendes opkaldet til TeleHuset, der svarer venligt og professionelt. Straks efter opkaldet, modtager vi besked, så kan følge op på opkaldet. Samarbejdet giver os sikkerhed for fleksibilitet, som vi ikke vil være foruden. Det ville koste ordrer !”…