Når du henvender dig til vort call center os for at få et tilbud, vil vi i fællesskab finde frem til den løsning, der passer bedst til jeres behov for telefonpasning. Det første vi vil finde ud af, er hvilke forventninger du har til den telefonpasning vi skal levere til dig.
I første omgang handler det ikke om hvor mange kald vi skal svare. Vi taler her om selve ydelsen, altså hvordan skal vi behandle de telefonopkald der kommer ind på din linje:
Der er mange muligheder for telefonpasning. Du kan se mere om vore ydelser HER. Uanset hvilket antal telefoner du sender til os, så vi kan passe telefonen for dig, -få eller mange kald, vil vi tilstræbe os at yde den kundeservice som vi sammen har udarbejdet en plan for. Det gælder HVER gang telefonen ringer…
- Når den rette telefonpasnings- og eller kundeservice ydelse er fundet vil du modtaget Aftale om Telefonpasning, Aftalevikår for Telefonpasning og et par Excel ark, som vi vil bede dig om at udfylde.
- Aftale om Telefonpasning og Aftalevilkår fortæller dig præcis hvad det er vi har aftalt. Vi kalder det KLAR TALE, og så er begge parter helt enige.
- Spørgeskema: Her vil vi bede dig udfylde de felter du synes er relevante for os at vide. -Jo bedre viden du giver os, -jo mere kan hjælpe dig. Det er lidt som ”hjælp til selvhjælp”. Giver du os f. eks. Jeres EAN nummer, kan vi oplyse det til jeres kreditorer, så disse kan sende faktura til jer på rette vis.
- Hvis du vil have tilknyttet vores Polaris Kalendersystem, der sikrer at vi automatisk får besked om hvornår du er optaget i din kalender, skal vi også have udvekslet data om dette.
- Når vi modtaget spørgeskema og Aftale om Telefonpasning retur i underskrevet stand, vil du modtage Telefonnummerbrev, med det telefonnummer du skal viderestille til.
Måske vil du opleve, at din TeleSekretær vil kontakte dig, hvis der skulle være et spørgsmål eller to vi lige skal have på plads.
Vi skal jo i mål sammen 🙂
Vi har mange telefonnumre liggende hos os, så vi kan hurtigt få oprettet dig som kunde hvis det skal gå stærkt. TeleHuset er en servicevirksomhed. Vi lever af at have glade kunder.
Hvis det haster for dig – Haster det selvfølgelig også for os…
- Nu kan din telefonpasning gå i gang. Vi hjælper dig gerne med at viderestille til telefon. Ofte kan din telefon / telefonsystem programmeres én gang for alle, så kører det hele.
Dine faste TeleSekretærer sidder nu klar i vort call center til at svare dine telefonopkald med dit firmanavn alle hverdage fremover. Vil du se mere om vore åbningstider, så klik HER