Om Telehuset

TeleHuset er startet i 1994. Egentligt startede det ved, at vor founder ikke kunne finde et godt sted at få passet sin telefon, når hun selv var optaget af opgaver.

Det var for overfladisk, og de som sad og passede telefoner var ikke særligt vidende, engagerede og uddannede. Typisk var det unge studerende, Der hverken tog ansvar eller var nærværende.
Det måtte kunne gøres bedre…

Vi tror på kundeservice – og kundeloyalitet
Det er mange millioner opkald siden. Ansatte i TeleHuset er fastansatte, og dedikerede personer, der elsker at tale i telefon – og det kan høres.

Selvom online verdenen er blevet større med mails og mobiltelefoni, er der stadig meget brug for at kunne tale med et levende menneske, som er nærværende og kan hjælpe.

Dine kunder vil have hjælp – Det skal være professionel hjælp, og det skal gå hurtigt.

Vor tålmodighed er blevet meget lille. Vi vil have kontakt – NU

Indgår du samarbejde med TeleHuset, får du dine helt egne sekretærer, der glæder sig til at servicere dine kunder i telefonen.

Dine kunder oplever hurtigt din nye kundepolitik.

Vi gør en forskel – 1 kald ad gangen

Tilgængelighed – nærvær – kundeservice

Vil du have et tilbud?