Ydelser

Vi kan håndtere alt
fra 10 til 2000 kald

Få et tilbud efter dit behov eller bestil en gratis prøveperiode.

Fra: 10 kald

Kr. 415,-

Til: 2.000 kald

Kr. 20.595,-

Beskedservice

Farvel til lange ventetider
Goddag til hurtig besvarelse.

Vi svarer dine telefoner med et smil og sørger for, at dine kunder får kompetent hjælp og vejledning hver gang, de ringer. Vores professionelle og dygtige telesekretærer lever af at yde god kundeservice, og derfor kan du være sikker på, at de altid leverer et højt og stabilt serviceniveau til dine kunder.
Du bestemmer selvfølgelig, hvordan vi skal selektere dine kald, og hvilken velkomsthilsen vi skal bruge over for dine kunder.
Efter opkaldet sendes besked direkte til dig på enten mail eller SMS.

Kundeservice

Service, Service og Service…
Vi lever af at gøre dine kunder tilfredse

Hos TeleHuset uddanner vi i god kundeservice
Hos TeleHuset har vi ydet god kundeservice siden 1994. Det betyder, at vi sikrer dine kunder optimal kundeservice ved at uddanne vores medarbejdere i eget hus. Vi har stor erfaring med kundeservice og kundehåndtering, og den erfaring giver vi videre til vores medarbejdere, som løbende bliver coachet og uddannet inden for kundeservice.

Hos TeleHuset ansætter vi kun voksne og ansvarlige mennesker, der prioriterer deres arbejde højt og sætter en ære i at udøve kundeservice på højt plan. Vi er også stolte af at have modtaget RDs m2-pris for godt arbejdsmiljø. Et godt arbejdsmiljø skaber overskud og gode resultater, og det vil dine kunder kunne mærke!

Optimal kundeservice hver gang!
Hos TeleHuset er optimal kundeservice vores førsteprioritet. Vi lever af at servicere og gøre jeres kunder tilfredse hver gang, de ringer, og vi gør det med stor engagement, indlevelse og respekt – vi behandler jeres kunder som var de vores egne! Udfyld formularen til højre eller ring til os på 70 21 30 31, hvis du vil sikre dig, at dine kunder får optimal kundeservice.

Hos TeleHuset garanterer vi optimal kundeservice hver gang.
Vi har en gennemsnitlig svartid på 3 ring, så din kunde aldrig sidder og venter…

Hvis din kunde oplever god og kompetent kundeservice hver gang, så har du en tilfreds kunde og tilfredse kunder er en forudsætning for at drive en god og sund forretning. Derfor tager vi jeres telefoner med det samme, de ringer, og altid med et smil. Alle vores kunder får desuden tilknyttet en fast sekretær, der yder en ekstraordinær sekretærservice for jeres kunder.

Hver gang du modtager en faktura fra os, er der påført præcis, hvor mange opkald vi har svaret for din virksomhed. Herudover bliver du oplyst hvor lang ventetid dine kunder har oplevet – i sekunder.

Vi uddanner gerne kompetente medarbejdere, så de kan svare på produkt- og service spørgsmål.

Reception 24/7

Mangler jeres virksomhed en velfungerende reception med en receptionist, der altid løser opgaverne til både virksomhedens og kundernes tilfredshed?

Ring for pris der passer til netop din virksomhed
Ved at outsource jeres reception til os får I frigjort ressourcer, og jeres kunder vil få en optimal kundeservice, uanset om I har travlt, er på ferie eller sygemeldt.

Receptionist på hel- eller deltid
Hos TeleHuset har du mulighed for at benytte dig af vores receptionistservice på fuldtid, eller du kan vælge at drage nytte af vores ressourcer, hvis bemandingen er knap, eller hvis der er flere opkald, end I selv kan håndtere. Det fungerer på den måde, at de kald, som du og dine kolleger ikke kan nå at besvare, automatisk vil blive viderestillet til jeres faste receptionister hos os. Jeres kunder vil blive serviceret på præcis den måde, du ønsker, og de vil aldrig kunne mærke en forskel på, om de bliver serviceret af en medarbejder inden eller uden for jeres virksomhed.

Leder du efter en dygtig receptionist?
Dine kunder kan se frem til en ultrakort svartid, imødekommenhed og stor faglighed og professionalisme, og du kan se frem til økonomiske besparelser, effektivisering og frigivelse af ressourcer. Interesseret i en ny receptionist? Ring på 70 21 30 31

Ordrekontor

Specialuddannede medarbejdere

Vi modtager ordrer enten ved indsendelse af ordreseddel eller ved at taste direkte i jeres system.

Vejledning i jeres produkter eller plussalg ser vi kun som en naturlig del af det samarbejde, vi har med jer. I fællesskab skaber vi rammer og betingelser, så der er helt klare retningslinjer for, hvad opgaven består af.

Jeres kunder vil blot opleve, at vi er ”jer” og det er præcis hvad vi er…
Et kald ad gangen – gør vi en forskel, der kan ses på bundlinjen.

Mailservice

Får dine kunder svar indenfor 24 timer?

Ligger mails og venter på at du får svaret ?

Lad din sekretær klare mailbesvarelser efter anvisning fra dig. Dine kunder vil opleve den gode kundeservice -også selvom du er optaget andetsteds.

At håndtere kunder, så de får svar og føler sig velkomne i din virksomhed, er vi verdensmester i.

Vi sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge. Klar til at yde kundeservice.

Det er det, vi brænder for – Kundeservice, kundeservice og mere kundeservice til DINE kunder.

Det er god forretning.

En kompetent medarbejder sidder klar i den anden ende af tasterne.
I kundeservice udfører vi alle former for telefonpasnings- og kundeserviceopgaver. Du får tilknyttet dine helt egne sekretærer, der har stor erfaring i at besvare mails efter dine anvisninger.

Inden start udarbejdes:

  • Forventningsafstemning
  • Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
  • Udvælgelse af sekretærer
  • Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
  • Plan for uddannelse
  • Implementeringsplan for alt det tekniske
  • Kvalitetscheck
  • Starttid
  • Follow-up plan
Siden 1994 har vi håndteret kundeservice. Vi har haft kontakt med millioner af mennesker, så vi har stor erfaring.

Chat

CHAT – på din hjemmeside
Er I online alle hverdage?

Chat er skriftlig kundeservice, på den uformelle måde

Chat vinder mere og mere indpas, fordi man helt uformelt kan skrive og få svar på sine spørgsmål med det samme.

I 2006 var 0,1% af indgående henvendelser på chat*

I 2015 er chat henvendelser steget til 3,8%* og er stadig stigende.

Det giver stof til eftertanke – kunne du komme i bedre kontakt med nye kunder via chat ?

TeleHuset sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge, og vi svarer gerne chat på jeres vegne.

Kommer der spørgsmål, som vi ikke kan svare på, får vi data på kunden og sender til dig.

En kompetent medarbejder sidder klar i den anden ende af tasterne
Vores speciale er kundeservice, og vi sidder klar ved skærmen hele dagen…
Faktisk laver vi ikke andet – og vi elsker det.

Inden start udarbejdes:

  • Forventningsafstemning
  • Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
  • Udvælgelse af sekretærer
  • Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
  • Plan for uddannelse
  • Implementeringsplan for alt det tekniske
  • Kvalitetstjek
  • Starttid
  • Follow-up plan

Pris pr. chat kr. 25,- Ring 7021 3031 – vi giver gerne tilbud

Tidsbooking

Vi booker direkte i dit bookingsystem

Vi booker direkte i dit bookingsystem

Vi tilbyder en skræddersyet service, hvor vi ikke kun hjælper med at booke tider direkte i jeres systemer, men også vejleder og assisterer jeres kunder, når de ringer.

Vores dedikerede team bliver uddannet til at navigere i jeres systemer, så de hurtigt kan finde ledige tider, der passer jeres kunders behov.

Samtidig yder vi professionel vejledning og support for at sikre, at kunderne får den bedst mulige oplevelse under bookingprocessen.

Ved at tilbyde denne kombination af bookingassistance og personlig service sikrer vi dig en problemfri og tilfredsstillende oplevelse for dine kunder

 

Vi hjælper blandt andet Terapeuter, skønhedsklinikker og kursusvirksomheder med:

 

  • SMS-påmindelser
  • Journal føringer
  • Hold tilmelding
  • Event bookinger (gavekort, fornyelser)
  • Kursus bookinger

Berammelser

Få ro til at arbejde

Når du som advokat er fordybet i en fortrolig samtale med din klient, og din telefon begynder at ringe i baggrunden, kan det være ekstremt stressende og forstyrrende. Her hos TeleHuset tilbyder vi en løsning, der kan afhjælpe denne udfordring – du kan nemlig omstille dine telefoner direkte til os.

Dette sikrer ikke kun, at dine klienter altid får en personlig og øjeblikkelig kontaktoplevelse men også at du bliver fri for afbrydelser. Du kan fokusere fuldt ud på dit arbejde i fred og ro ved denne løsning!

Ved at overlade telefonhåndteringen til os kan du opleve en markant stigning i din effektivitet, da du ikke længere bliver distraheret af telefonopkald, samtidig med at din kundetilfredshed øges betydeligt, da dine klienter altid oplever en professionel og imødekommende service.

Med vores løsning får du altså både ro til at arbejde og tilfredse kunder, hvilket bidrager til en mere produktiv og harmonisk arbejdsgang for dig som advokat

Vil du have et tilbud?

Kontakt os og få et
uforpligtende tilbud.
Eller ring på tlf.
70 21 30 31

Kontakt os