CHAT – på din hjemmeside
Er I online alle hverdage?

Chat er skriftlig kundeservice, på den uformelle måde

Siden 1994 har vi håndteret kundeservice. Det er blevet til kontakt med mange millioner mennesker, så vi har stor erfaring.

Chat vinder mere og mere indpas, fordi man helt uformelt kan skrive og få svar på spørgsmål med det samme.

I 2006 var 0,1% af indgående henvendelser på chat*

I 2015 er chat henvendelser steget til 3,8%* og er stadig stigende.

Det giver stof til eftertanke – kunne du komme i bedre kontakt med nye kunder via chat ?

TeleHuset sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge, og vi svarer gerne chat på jeres vegne.

Kommer der spørgsmål, som vi ikke kan svare på, får vi data på kunden og sender til dig.

En kompetent medarbejder sidder klar i den anden ende af tasterne

Vores speciale er kundeservice, og vi sidder klar ved skærmen hele dagen…
Faktisk laver vi ikke andet – og vi elsker det J

Inden start udarbejdes:

  • Forventningsafstemning
  • Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
  • Udvælgelse af sekretærer
  • Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
  • Plan for uddannelse
  • Implementeringsplan for alt det tekniske
  • Kvalitetscheck
  • Starttid
  • Follow-up plan

-Pris pr. chat kr. 25,-

Ring 7021 3031 – vi giver gerne tilbud