Service, Service og Service…

-Vi lever af at gøre dine kunder tilfredse

Hos TeleHuset garanterer vi optimal kundeservice hver gang. Vi har en gennemsnitlig svartid på 9 sekunder, så din kunde aldrig sidder og venter…

Hvis din kunde oplever god og kompetent kundeservice hver gang, så har du en tilfreds kunde og tilfredse kunder er en forudsætning for at drive en god og sund forretning. Derfor tager vi jeres telefoner med det samme, de ringer, og altid med et smil. Alle vores kunder får desuden tilknyttet en fast sekretær, der yder en ekstraordinær sekretærservice for jeres kunder.

Hver gang du modtager en faktura fra os, er der påført præcis, hvor mange opkald vi har svaret for din virksomhed. Herudover bliver du oplyst hvor lang ventetid dine kunder har oplevet – i sekunder.

Vi uddanner gerne kompetente medarbejdere, så de kan svare på produkt / service spørgsmål.

Hos TeleHuset uddanner vi i god kundeservice

Hos TeleHuset har vi ydet god kundeservice siden 1994. Det betyder, at vi sikrer dine kunder optimal kundeservice ved at uddanne vores medarbejdere i eget hus. Vi har stor erfaring med kundeservice og kundehåndtering, og den erfaring giver vi videre til vores medarbejdere, som løbende bliver coachet og uddannet inden for kundeservice.

Hos TeleHuset ansætter vi kun voksne og ansvarlige mennesker, der prioriterer deres arbejde højt og sætter en ære i at udøve kundeservice på højt plan. Vi er også stolte af at have modtaget RDs m2-pris for godt arbejdsmiljø. Et godt arbejdsmiljø skaber overskud og gode resultater, og det vil dine kunder kunne mærke!

 

Optimal kundeservice hver gang!

Hos TeleHuset er optimal kundeservice vores førsteprioritet. Vi lever af at servicere og gøre jeres kunder tilfredse hver gang, de ringer, og vi gør det med stor engagement, indlevelse og respekt – vi behandler jeres kunder som var de vores egne! Udfyld formularen til højre eller ring til os på 70 21 30 31, hvis du vil sikre dig, at dine kunder får optimal kundeservice.