Reception

Mangler jeres virksomhed en velfungerende reception med en receptionist, der altid løser opgaverne til både virksomhedens og kundernes tilfredshed?

Hos TeleHuset uddanner vi selv vores receptionister, så dine kunder altid er sikret et højt og stabilt serviceniveau. Ved at outsource jeres reception til os får I frigjort ressourcer, og jeres kunder vil få en optimal kundeservice, uanset om I har travlt, er på ferie eller sygemeldt.

Receptionist på hel- eller deltid

Hos TeleHuset har du mulighed for at benytte dig af vores receptionistservice på fuldtid, eller du kan vælge at drage nytte af vores ressourcer, hvis bemandingen er knap, eller hvis der er flere opkalde, end I selv kan håndtere. Det fungerer på den måde, at de kald, som du og dine kolleger ikke kan nå at besvare, automatisk vil blive viderestillet til jeres faste receptionister hos os. Jeres kunder vil blive serviceret på præcis den måde, du ønsker, og de vil aldrig kunne mærke en forskel på, om de bliver serviceret af en medarbejder inden eller uden for jeres virksomhed.

Leder du efter en dygtig receptionist?

Indgår du et samarbejde med TeleHuset, kan du være sikker på, at vi besvarer din telefon hver gang, den ringer, og at dine kunder altid får optimal kundeservice! Dine kunder kan se frem til en ultrakort svartid, imødekommenhed og stor faglighed og professionalisme, og du kan se frem til økonomiske besparelser, effektivisering og frigivelse af ressourcer. Interesseret i en ny receptionist? Ring på 70 21 30 31 eller udfyld kontaktformularen til højre.