RykkerService –
Betaler dine kunder til tiden ?

 

Ligger der penge og venter på dig?

-så lad din sekretær klare opgaven for dig…

Siden 1994 har vi håndteret kundeservice. Det er blevet til kontakt med mange millioner mennesker, så vi har stor erfaring.

At håndtere kunder, så de får svar og føler sig velkommen i din virksomhed -Det er vores speciale.

-også når det gælder om at få betaling hjem til dig…

 

Vi sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge. Klar til at give kundeservice.

Det er det vi brænder for – Kundeservice, kundeservice og mere kundeservice til DINE kunder.

 

Lad din sekretær gå i dialog med dine kunder efter anvisning fra dig.

Dine kunder vil opleve den gode kundeservice -også selvom du er optaget andetsteds.

Det er god forretning.

 

En kompetent medarbejder sidder klar ved telefonen / skærmen.

I kundeservice udfører vi alle former for telefonpasning / kundeservice opgaver. Din kunde får en engageret, smilende og kompetent medarbejder i røret. -også selvom det handler om at rykke for betaling, som godt kan være en vanskelig opgave. Frygt ikke – vi har check på det J

Ønsker du, at vi skal løfte en opgave, uddanner vi gerne medarbejdere til at håndtere dine opgaver

Inden start udarbejdes:

  • Forventningsafstemning
  • Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
  • Udvælgelse af sekretærer
  • Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
  • Plan for uddannelse
  • Implementeringsplan for alt det tekniske
  • Kvalitetscheck
  • Starttid
  • Follow-up plan