Jeres helt EGEN kundeservice

-via jeres hjemmeside, eller i jeres program/system…

Vi motiveres af at yde god kundeservice

I TeleHuset har vi engagerede, faste medarbejdere. Vi har et stort service-gen. Det beriger os at yde god kundeservice til jeres kunder. Vi special-uddanner gerne medarbejdere til at håndtere spørgsmål om JERES produkter eller ydelser, ligesom vi gerne arbejder direkte i jeres system, så du trygt kan overlade jeres telefonpasning til os.

Telefonpasning / kundeservice handler om at smile, være interesseret og få løst opgaven på en god måde. Det betyder, at vi får lov at smile og hjælpe rigtigt mange hver eneste hverdag.

At arbejde i jeres system eller via jeres hjemmeside, giver os mangfoldighed.

At hjælpe jeres kunder, løfter os -gør os glade, så vi bliver endnu bedre.

 

Levende kundeservice med hurtig hjælp

I kundeservice udfører vi alle former for telefonpasning / kundeservice opgaver. Din kunde får en engageret, smilende og kompetent medarbejder i røret.

Vi hjælper ofte med:

  • Modtagelse af ordre
  • Plus salg
  • Ændring af kundedata
  • Ændring af abonnement
  • Information om produkter / ydelser
  • Henvisning til salgssteder / forhandlere
  • Opdatering af data
  • Hjælp & Oplysning
  • Tidsbestilling i din kalender
  • …Ring og hør mere

Ønsker du, at vi skal løfte en opgave, uddanner vi gerne medarbejdere til at håndtere dine opgaver

Inden start udarbejdes:

  • Forventningsafstemning
  • Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
  • Udvælgelse af sekretærer
  • Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
  • Plan for uddannelse
  • Implementeringsplan for alt det tekniske
  • Kvalitetscheck
  • Starttid
  • Follow-up plan