Telefonpasning med TeleHusets Call center

– Kundeservice og kundepleje på 1. klasse!

Med telefonpasning hos TeleHuset ringer dine kunder aldrig forgæves!

Vi garanterer dig:AAA

  • ingen sygdom
  • ingen ferie
  • ingen fravær

– til gengæld har vi en gennemsnits svartid på kun 9 sekunder, god kundeservice og professionel kundehåndtering.

Teamet er specielt udvalgt. De har erhvervserfaring og elsker at tale i telefon, og det kan høres.

Vi er specialister i telefonpasning, så du er garanteret topprofessionel telefonpasning hver dag, eller når der er brug for ekstra hjælp. Vi gør en forskel 1 kald ad gangen.

Ring 70 21 30 31 eller udfyld kontaktformularen, hvis du er interesseret i telefonpasning.

Priseksempler

 

Konsulentvirksomhed, hvor vi svarer alle de kald, som de ikke selv kan nå.

De er 2 konsulenter, men ind imellem er de optaget af møde, i telefonen eller kører kursus.

Vi viderestiller, hvis de er ledige og ellers tager vi imod besked.

Deres behov er 50 opkald pr. måned.

Vi håndterer sælgere, så det svarer overens med firmaets politik.

Nye kunder samt faste forretningsforbindelser håndteres specielt. Begge segmenteres i vigtigheden af kaldet, som aftalt med vores kunde.

Nu er der sikkerhed for at alle kald bliver svaret – hurtigt og venligt.

Vi booker tider for psykologen. Det drejer sig typisk om ca. 35-40 kald pr. måned.

TeleHuset finder rette tid, alt efter om det er 1. gangs besøg, bestilling af yderligere tid/flytning af tid.

Personlige beskeder sendes direkte til psykologen, der så kan kontakte klienten imellem aftalerne.

Psykologen behøver hermed ikke egen sekretær. Alligevel er hun sikret, at alle kald bliver svaret og at klienterne altid kan komme i kontakt.

Det har givet mange nye klienter. Mon ikke det er verdens billigste fuldtidssekretær ?

Låsesmed, hvor vi svarer alle kald på hverdage fra kl. 7.30 -17.00.

Kald selekteres efter almindelige og hast.

Kunder med akutproblem med ind/udgangsveje får hurtig hjælp.

Sælgere håndteres efter Låsesmedens anvisninger.

Nye kunder / Specialsager håndteres som aftalt.

Vi svarer ca. 150 kald pr. måned